Udělat opravdu skvělou internetovou stránku, ale není úplně jednoduché. Fungující web musí splňovat několik základních podmínek. Začínaje správným umístěním ovládacích elementů, přes dobrý textový obsah, přehlednou grafiku, optimální stavbu atd. Myslet si, že požádáte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu poslepoval www stránky, určitě už nikdo nebude. Obraťte se raději
profesionální tvůrce webových stránek, ti jistě následují moderní trendy a přání svých zákazníků. Jestliže Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která vše zařídí, můžete se s klidem oslovit konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.
Velké množství provozovatelů
webových stránek investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je určitě správné, ale pokud webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované peníze. Profesionálně vytvořené webové stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu
skvělé www stránky bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A může být pozdě na to zjišťovat proč web nefunguje, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Zadejte proto
vytvoření internetových stránek skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených klientů.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, eventuálně spíše, faktory ovlivňující hodnocení www stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Však právě už bude jasné, že účinek anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - verifikovaný pravda. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Mohli bychom najít, že google klade především největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.